|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 2 Показано матеріалів: 1-2 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Пріоритетні лінії розвитку: художньо-естетичний, мовленнєвий,
креативний, соціально-моральний ( старший дошкільний вік)
Автор: Батенко Ірина Михайлівна, ,
Тема. Веселка почуттів
Мета: закріплювати вміння дітей самостійно складати візерунки, малювати їх на своїй руці пензликом та робити відбиток на аркуші. Узагальнювати знання дітей про морально-етичні норми поведінки; вчити дітей оцінювати та розуміти свій внутрішній світ, своє ставлення до себе і до оточуючих, переживати почуття радості. Розвивати зв’язне мовлення, формувати соціальні навички. Виховувати у дітей повагу, навички шанобливого, гідного ставлення до себе, своїх ровесників та дорослих.
Матеріал: веселка, іграшка-Ласкавинка, квітка з різнокольоровими пелюстками, будинок-сердечко, сміттєвий ящик, іграшка-карусель, картки з малюнками добрих і поганих вчинків, акварельні фарби, пензлі, вода, серветка, губка, аркуш паперу А4.
|
Пріоритетні лінії розвитку: художньо-естетичний, мовленнєвий,
креативний, соціально-моральний
( старший дошкільний вік)
Автор: Батенко Ірина Михайлівна,
Тема. Від фантазії і мрії до мудрості і добра
Мета: закріплювати вміння дітей виділяти та називати істотні ознаки казкових персонажів; граматично правильно будувати свою розповідь використовуючи вирази: «на мою думку», «я гадаю», «на мій погляд»; встановлювати логічну послідовність подій вживаючи: «по-перше», «по-друге», «отже», «нарешті»; формувати мовленнєву компетентність дітей (багатство словника, точний вибір, лексики, фонетичну і граматичну правильність мовлення); виховувати доброзичливе ставлення до однолітків; розвивати рухову, творчу, художньо-естетичну активність.
Матеріал: іграшки диких тварин, казковий будиночок, ілюстрація до казки «Зайчикова хатка», пісочниця, кольорові камінчики, малюнок із зображенням свічки, аркуш паперу з недомальованими малюнками, фарби, зібганий папір, свічки, штампи, пір’я, тички.
|
|
|