Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 25.04.2024, 22:45

КУ ЗДО «Веснянка» села Матюші Фурсівської сільської ради

Форма входу
Меню сайту

Безпека життєдіяльності

Старша група №1 «Веселка» вихователь: Мельник А.М.


  



День перший: "День здоров'я"



1. Бесіда "Що таке здоров’я".

Мета: формувати розуміння того, що здоров'я - це одна з головних цінностей життя. Виховувати бажання бути сильними, бадьорими, енергійними та дбайливими до свого здоров'я.

2. Дидактична гра "Можна - не можна".

Мета: повторити правила особистої гігієни, виховувати бажання позбутися негативних звичок, шкідливих для здоров'я.

3. Художньо-естетичний розвиток. Образотворча діяльність. Заняття з ліплення.

Тема: «Спортсмени»

Мета: Навчити передавати в ліпленні скульптуру людини, надаючи їй виразності і стійкого положення. Закріпити вміння ліпити фігуру з цілого шматка пластиліну, передавати рух, працювати стекою (розрізняти нижню частину фігури, щоб виліпити ноги). Викликати у дітей бажання ліпити виразно.

Матеріал: ілюстрація із зображенням спортсменів, пластилін, дощечки, серветки, стека.

4. Прогулянка

Рухлива гра з м'ячем "Їстівне - неїстівне".

Мета: активізувати знання про продукти, формувати культуру харчування; тренувати навички бігу, розвивати спритність, витривалість, швидкість реакції.

Спортивна розвага "Ми малята-здоров’ята».

Мета: вдосконалювати навички бігу, їзди на велосипеді, метання в ціль. Звертати увагу дітей на самопочуття, внутрішнє відчуття, потребу свіжого повітря, чистоти. Розвивати почуття власної гідності, бажання самовдосконалюватися. Виховувати у дітей уміння поводитись під час масових заходів, дбайливе ставлення до свого здоров'я.

Друга половина дня

5. Сюжетно-рольові ігри "Лікарня", "Сім'я", "Аптека" (внести до сюжету надзвичайні ситуації).

Мета: відпрацювати правильну поведінку за умов хвороби, вміти викликати швидку допомогу, не вживати ліки без дозволу дорослих. Виховувати бажання бути здоровими.

Вечір

6. Гра-драматизація казки К. Чуковського "Лікар Айболить"

Мета: збагачувати уявлення дітей про чинники здоров'я, виховувати зацікавленість, потребу у здоровому способі життя; формувати правила культури поведінки, розуміння необхідності у лікуванні та наданні допомоги хворому.

7. Робота з батьками

Нетрадиційні методи оздоровлення дітей. (Консультація, практичні вправи, рекомендації щодо пальчикової гімнастики, точкового масажу, фіто-аромотерапії, інтенсивного загартування тощо).



Другий день

"Сам вдома"


Ранок

1. Дидактична гра "Свої-чужі".

Мета: повторити, хто є свої та чужі люди, вчити поводитись з ними, виховувати культуру поведінки та спілкування з різними людьми.

2. Розповідь-бесіда "Небезпечні речі".

Мета: закріпити уявлення про шкідливий вплив хімічних речовин на здоров'я та життя людини, розуміння того, що не можна гратися аерозольними балончиками (лак, освіжувач повітря, дезодорант, дихлофос, отрута для комах), ліками, градусником та інше; виховувати обережну поведінку в побуті, особливо у відсутності дорослих вдома.

3. Заняття

Тема: "Допоможи собі сам".

Мета: моделювання та відпрацювання засобом ігрового тренінгу правильної поведінки дитини у надзвичайних ситуаціях, уміння надати посильну першу допомогу собі та потерпілому; виховувати впевненість у собі, турботливе ставлення до оточуючих.

4. Прогулянка

Спостереження за перехожими під час прогулянки.

Мета: Закріпити знання дітей про види одягу та їхнє призначення в різні пори року, збагачувати життєвий досвід дітей; підтримувати інтерес до одягу; заохочувати прагнення добирати речі відповідно до ситуації та погоди.

Рухливі ігри:

«Хто перший?»

Мета: Удосконалювати навички швидкого бігу. Розвивати швидкість і спритність.

«Мисливці і зайці»

Мета: Удосконалювати навички стрибків і метання в ціль на обох ногах. Розвивати спритність, швидкість та орієнтування в просторі.

«Цілься краще»

Мета: Удосконалювати навички метання в ціль. Розвивати окомір, спритність.

«Хто краще стрибне?»

Мета: Удосконалювати навички стрибків у довжину поштовхом обох ніг. Розвивати спритність.

«Відгадай, чий голос?»

Мета: Виховувати увагу та спостережливість.

5. Вечір

Театралізація казки "Вовк та семеро козенят".

Мета: виховувати обачність у своїх вчинках.

 

 

Третій день

"Вогонь - друг або ворог"

Ранок

1. Дидактична гра "Добре - погано".

Мета: систематизувати знання дітей про користь та шкоду від вогню та вогнепальних засобів (сірники, електроприлади, газова плита, іграшкові вибухівки, петарди та інше); виховувати почуття обережності при користуванні ними.

2. Ранкова гімнастика (тематичний ігровий комплекс "Рятувальник").

Мета: відпрацювати навички у дітей вправно лазити по драбині, ходити по мотузці і таке інше; виховувати спритність, швидкість, гнучкість, витримку.

3. 3аняття: Мовленнєвий розвиток

Тема: Складання казки "Про двох веселих сірничків".

Мета: уточнити уявлення дітей про причини виникнення пожежі, сприяння запобіганню пожеж, що виникають від пустощів; виховувати почуття обережності, дбайливе ставлення один до одного, доброзичливість, товариськість.

Прогулянка

4. Екскурсія до пожежної частини.

Мета: познайомити дітей із службою "01", розширити уявлення про професію пожежника, засоби боротьби з вогнем: виховувати повагу до людей, що перемагають вогонь, бажання бути сильними, мужніми, сміливими.

Вечір

5. Літературна вікторина (читання невеличких уривків, з творів дитячої художньої літератури, описування героїв, їх героїчних вчинків: С.Маршак "Оповідання про невідомого героя", Л.Толстой "Пожежні собаки", С.Михалков "Дядя Стьопа", С.Маршак "Пожежа", І.Донець "Жаринка", казка "Довірливий їжачок").

Мета: залучити дітей до аналізу ситуації за змістом художніх творів, до самостійного пошуку правильних дій в певних ситуаціях, повторити правила поведінки під час пожежі.

6. Дидактична гра "Кому що потрібно".

Мета: систематизувати знання дітей про засоби необхідні для гасіння пожежі: сокиру, вогнегасник, відро, пісок, лопату, багор (попередньо ознайомити з інвентарем протипожежного куточка дитячого садка).

 

 

Четвертий день

"Ми - пішоходи та пасажири".

Ранок

1. Бесіда "Я йду до дитячого садка".

Мета: систематизувати знання дітей про рух транспорту та пішоходів, про частини вулиці та правила для пішоходів; виховувати обережність, культуру поведінки пішоходів на вулиці, почуття безпеки.

2. Дидактична гра "Відгадай за описом".

Мета: повторити види транспортних засобів, їх призначення; з'ясувати, чому машини швидкої допомоги, міліції та пожежної охорони мають перевагу в русі, в яких випадках та як їх викликати.

3. Заняття: Образотворче мистецтво

Тема: "Колобок на міській вулиці".

Мета: закріпити знання щодо користування світлофором на вулиці та перехресті; виховувати увагу, вміння своєчасно реагувати на сигнал, дбайливе ставлення до власного здоров'я та здоров'я інших людей.

Прогулянка

4. Сюжетно-рольова гра "Автомістечко".

Мета: відпрацювати моделі правильної поведінки на вулиці, вдосконалювати навички дітей правильного користування громадським транспортом. Виховувати обачність, культуру поведінки.

5. Рухливі ігри: "Знайди свій знак", «Кольорові автомобілі".

Мета: розвивати увагу, швидкість реакції на сигнал.

Вечір

6. Дидактична гра "Дорожні знаки".

Мета: повторити знайомі дорожні знаки попереджувального та забороняючого характеру; розвивати швидкість, пам'ять; виховувати обачність власної поведінки.

 


П'ятий день

«Екологознайко»

Ранок

1. Екологічна вікторина "Розумники й розумниці".

Мета: повторити корисні та небезпечні рослини, їстівні та неїстівні гриби, вчити розрізняти їх у природному середовищі, правильно поводитись з ними, надавати першу допомогу у випадках отруєння;

виховувати любов до рідної природи, дбайливе відношення до її дарів, чуйне ставлення один до одного.

2. Дидактична гра "Стихійні лиxа".

Мета: закріпити знання про небезпечні геологічні та гідрологічні природні явища та правила поведінки під час стихійних лих; формувати свідому поведінку, вміння надати першу допомогу (використати ілюстративний матеріал).

3. 3аняття: Екскурсія в природу

Мета: ознайомити дітей з проблемою забруднення навколишнього середовища; пояснити, як погіршення екологічних умов впливає на людину і живу природу; виховувати вміння правильно використовувати природні ресурси, дбайливе ставлення до природи як джерела життя.

Прогулянка

4. Рухливі ігри "На риболовлі", "Рибалки та рибки", "Мисливці та зайці".

Мета: розвивати основні рухи, формувати фізичні якості: спритність, швидкість, витримку, гнучкість та інше.

5. Гігієнічна гімнастика після сну.

Тематичний комплекс "Туристи" (гімнастика "пробудження" за методикою М.М.Єфименка).

Вечір

6. Екологічна розвага

Брейн-ринг "Знавці природи" (командний конкурс дітей та батьків).

Мета: з'ясувати наявність у дітей та батьків життєво необхідних знань про природне оточення; розвивати вміння орієнтуватися у надзвичайних ситуаціях природного характеру; виховувати любов до природи, екологодоцільну поведінку в природі у дітей і дорослих тощо (ігрові вправи та завдання — окремо для дітей та батьків).

7. Робота з батьками

"Бесіда компетентної людини". Зустріч з медичними працівниками (лікар-педіатр, лікар санітарно-епідеміологічної служби, старша медична сестра дошкільного навчального закладу).

Рекомендації батькам щодо організації літнього оздоровчого відпочинку дітей та певних дій у випадках можливих надзвичайних ситуацій.


Молодша група №2 «Сонечко» вихователь: Апончук Т.О.

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz