Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 05.05.2024, 22:18

КУ ЗДО «Веснянка» села Матюші Фурсівської сільської ради

Форма входу
Меню сайту

Молодша група

Молодша група №2 «Сонечко» вихователь: Апончук Т.О.



Перший день

 

1. Бесіда: «Знайомі і незнайомці»

Мета: провести з дітьми бесіду про знайомих і незнайомих їм людей (формувати у дітей уявлення про можливу небезпеку контактів з незнайомими людьми; вчити з ними спілкуватися за відсутності дорослих. Виховувати у дітей культуру поведінки серед дорослих людей – знайомих (своїх) та чужих).

Матеріал: прислів’я «З добрим дружи, а лихого стережись», сюжетні картинки.

2. Мовленнєвий розвиток

Тема: Читання вірша «У ляльковім садочку», І. Бражкевич «У дитячому садочку»

Мета: вчити дітей слухати вірш, відповідати на запитання за змістом, будувати прості розповідальні речення, збагачувати словниковий запас дітей. Виховувати любов до поетичного слова.

3.Фізичний розвиток

Тема: «Підстрибни як м’яч», кидання м’яча в горизонтальну ціль. Рухливі ігри «Поїзд», «Ми веселі діти»

Завдання: Закріпити вміння дітей стрибати на обох ногах «як м’яч». Розвивати вміння дітей кидати м’яч в горизонтальну ціль, повторити кидки м’яча обома руками від грудей. Учити дітей ходити і бігати одне за одним, узгоджувати свої рухи з іншими під час гри «Поїзд»; удосконалювати навички ритмічної ходьби і бігу, виховувати рішучість і розвивати орієнтування в просторі під час гри «Ми веселі діти»

4. Прогулянка

Спостереження за змінами в погоді.

Мета: поспостерігати з дітьми за тим, яка погода на вулиці (сонячно, чи похмуро? Тепло чи холодно? Чому почало швидше темніти на вулиці?)

Виховувати культуру поведінки на вулиці.

5.Дидактична гра "Свої-чужі".

Мета: дати уявлення дітям про те, що окремі дорослі можуть бути небезпечними, що не завжди приємна зовнішність людини збігається з добрими намірами. Навчити дитину сказати "ні" іншим дітям, які хочуть втягнути їх у небезпечну ситуацію. Виховувати о6ережність у поведінці з іншими.

Рухливі ігри:

«Лови, кидай, падати не давай»

Мета: удосконалювати вміння кидати та ловити м’яч; виховувати увагу і спостережливість.

«Горобці й автомобіль»

Мета: учити дітей бігати в різних напрямках, не наштовхуючись одне на одного; розвивати увагу, вміння орієнтуватись у просторі, слухати сигнал вихователя.

«Хто швидше?»

Мета: учити дітей бігати по прямій.

«Не замочи ніг»

Мета: учити дітей ходити, переступаючи через перешкоди, розвивати спритність та орієнтування в просторі.

 Друга половина дня

6. Сюжетно-рольова гра "Сім'я".

Мета: учити дітей правильної поведінки вдома, коли є батьки і коли їх немає; не заходити в під’їзд самому; не говорити по телефону, якщо батьків немає вдома.

7. Художня література

Тема: Читання та інсценування казки «Котик та півник».

Мета: Дійти з дітьми до висновку, що відкривати двері чужим людям небезпечно. Повторення правил безпечної поведінки, які передав їм котик з казки та запам’ятати номер міліції 101.

  

Другий день

"Здоров'я дитини - багатство країни"

Ранок

1. Дидактична вправа "Який настрій?"

Мета: вчити дітей визначати душевний стан (веселий, сумний, здивований, сердитий та ін.) за інтонацією вихователя, дітей. Малювання "сумна", "весела", "сердита", "гнівна" хмаринка. Згадати прислів'я:

Якщо дитина бігає й грається, то їй здоров'я усміхається. Як на душі, так і на тілі. Весела думка - половина здоров'я.

2. Заняття "В гостях у знахарки".

Мета: дати дітям уявлення про рослини корисні і небезпечні, гриби їстівні і неїстівні, учити розрізняти їх у природному середовищі, правильно поводитися з ними. Виховувати любов до рідної природи.

3. Прогулянка

Бесіда "Вчимося жити в мирі і злагоді".

Мета: вчити розуміти один одного, жити в мирі і в злагоді; формувати такі риси характеру, які допомагають миритися, відповідно ставитись до своїх вчинків, бути справедливими.

Правила доброти:

- допомагати слабким, маленьким, хворим, старим, тим хто потрапив в біду;

- прощати помилки іншим;

- не бути жадібним;

- не заздрити; .

- жаліти інших.

4. Гра "Мімічна гімнастика".

Мета: вивчення міміки обличчя і пов'язаного з ним емоційного стану людини, тренування виразної міміки.

Дітям пропонується виконати ряд вправ для мімічних м'язів обличчя.

5.Спостереження за сонцем, небом.

Мета: розвивати уяву, образну фантазію; формувати естетичне сприймання довкілля, вчитися милуватися «xмаринками-пір'їнками».

6. Рухливі ігри за бажанням дітей.

Програвання ситуації:

- посварився з другом, а тепер хочеш помиритися;

- хочеш підвищити настрій (усміхнутися один одному, спробувати розсміятися, згадати про щось хороше, зробити добру справу іншому).

Друга половина дня

7. Театралізована вистава "У лісовій лікарні Айболита".

Мета: узагальнити знання дітей про свій організм та його можливості (зір, слух, травну систему, серце, кров); підготувати дітей до взаємодії з навколишнім середовищем, до вміння надавати першу допомогу собі і своїм друзям; вчити дітей логічно і послідовно будувати розповідь на запропоновану тему з валеології; виховувати у дітей милосердя, співчуття, турботливе відношення один до одного.

8. Робота з батьками

Робота з папками-пересувками на тему "Овочі та фрукти в харчуванні дитини».

Запропонувати батькам анкету: "Перевір себе і свого малюка".

1. Ягоди яких кущів дуже багаті вітамінами?

(Барбарис, малина, шипшина, смородина, калина, аґрус).

2. Чому не можна їсти під час ходьби?

4. Де полюбляють жити мікроби?

5. Який вітамін називають "вітаміном росту"?

6. Чому кажуть "Чистота - запорука здоров'ю"?

7. Навіщо треба їсти багато овочів і фруктів?

8. Навіщо декілька разів на день чистити зуби?

9. Чому не можна смоктати бурульки?

10. Навіщо мити фрукти, які тільки що купив?

11. Чому не можна харчуватися лише цукерками, тістечками, морозивом, варенням?

  

Третій день

"Будь обережним"

Ранок

1. Розповідь-бесіда "Що шкідливо".

Мета: закріпити уявлення дітей про шкідливий вплив хімічних речовин на здоров'я та життя людей; учити правилам поведінки під час використання термометра, розуміти небезпечність для життя ртуті у термометрі; виховувати обережність поведінки людей в побуті.

2. Дидактична гра "Можна - не можна".

3. Інтегроване заняття: рідна природа, конструювання.

Тема: "Допоможи собі сам"

Мета: формувати уміння поводитись правильно під час надзвичайних ситуацій, вміти знайти правильний вихід із них та надавати посильну допомогу іншим; залучити дітей до моделювання природних ситуацій; розвивати творчі здібності; виховувати інтерес до практичної діяльності.

Прогулянка 1

Тема: Екскурсія у природу.

Мета: ознайомити дітей з проблемами забруднення довкілля. Пояснити, як погіршення екологічних умов відбивається на людині та живій природі. Розповісти, що небезпечною для здоров'я людини стала вода з різних джерел. Виховувати вміння правильно користуватися дарами природи.

4. Рухливі ігри-естафети: "Автомобілі", "Пожежний-рятувальник", "Перша допомога", "Швидка допомога".

Мета: розвивати основні рухи, закріплювати правила поведінки у надзвичайних ситуаціях.

Друга половина дня

5. Дидактична гра "Аварія".

Мета: учити дітей використовувати найпростіші засоби індивідуального захисту (марлеві пов'язки, хустки, рушники тощо) і в найкоротший термін покинути зону зараження; виховувати спритність, сміливість.


Вечір

6. Розгляд дитячих малюнків на тему "3аняття вдома".

Мета: продовжувати учити дітей правильно поводитися з електроприладами та побутовою технікою; повторити правила користування електропраскою, телевізором, магнітофоном; виховувати обережність, позитивне ставлення до заборони старших.

7. Дидактична гра "Аварія".

Мета: учити дітей використовувати найпростіші засоби захисту, в найкоротший термін вийти з небезпечної зони. Виховувати спритність, сміливість.

  


Четвертий день

"День здоров'я"

Ранок

1. Бесіда-розповідь "Що таке здоров'я?"

Мета: вчити дітей піклуватися про своє здоров'я та здоров'я природи, берегти природу як джерело нашого здоров'я; готувати дітей до правильного спілкування з природою; дати можливість дітям зрозуміти, що здоров'я - одна з головних цінностей життя; формувати у дітей бажання бути сильними, бадьорими, енергійними.

2. Дидактична гра "Мама захворіла".

Мета: учити дітей правильній поведінці за умови хвороби інших, уміти викликати швидку допомогу по телефону, не вживати ліків без дозволу дорослих; виховувати турботу про рідних, бажання надавати посильну допомогу.

Тема: «Вогонь друг чи ворог»

Мета: розкривати перспективи дітям для пізнання зовнішнього та внутрішнього світів; продовжувати ознайомлювати дітей з правилами протипожежної безпеки; закріпити уявлення про професію пожежного. Дати пояснення доцільності правильної поведінки під час виникнення пожежі,землетрусу. Практично показати та навчити правильним діям:надання першої медичної допомоги,використання ватно-марлевих пов’язок. Створювати умови для прояву віри у власні сили. Виховувати повагу до професії пожежного,дбайливе ставлення до свого життя,здоров’я,своїх речей та дружність до однолітків в спеціально організованих іграх,розвагах.

Матеріал: картина «Пожежний»,2 лави,4 фішки,4 великих відра,2 маленьких відерця,бинти,зеленка,мазь «Рятівник»,макет сірника,ТЗН «Марш пожежників»,художнє слово.

Словник:пожежа,безпека,повінь,ожеледиця,якості,землетрус,багаття,хоробрий сміливий,мужній,боягуз,брезентовий.

Попередня робота:бесіди за темами: «Сам удома», «Стихійні лиха», «Вогонь друг чи ворог?»

3. Прогулянка

Спостереження за промисловими об’єктами, за автомобілями, що забруднюють навколишнє середовище.

Мета: учити дітей правильно розуміти шкідливість для здоров'я людини викидів промислових об'єктів, що знаходяться поряд; виховувати негативне відношення до джерел забруднення навколишнього середовища.

Рухливі ігри:

«Лови, кидай, падати не давай»

Мета: удосконалювати вміння кидати та ловити м’яч; виховувати увагу і спостережливість.

«Горобці й автомобіль»

Мета: учити дітей бігати в різних напрямках, не наштовхуючись одне на одного; розвивати увагу, вміння орієнтуватись у просторі, слухати сигнал вихователя.

«Хто швидше?»

Мета: учити дітей бігати по прямій.

«Не замочи ніг»

Мета: учити дітей ходити, переступаючи через перешкоди, розвивати спритність та орієнтування в просторі.

Друга половина дня

4. Гра-моделювання «Землетрус".

Мета: дати дітям уявлення про землетрус, його можливі наслідки. Учити правил поведінки під час землетрусу. Виховувати почуття взаємодопомоги

5. Сюжетно-рольова гра "Лікарня".

Мета: учити дітей надавати собі та іншим першу допомогу при трамвах, опіках, обмороженні, отруєнні тощо; виховувати бажання бути здоровими.

 

 П’ятий день

1. Сюжетно-рольова гра "Лікарня'.

Мета: учити дітей надання правил першої медичної допомоги, поведінки у лікарні. Розвивати зосередженість. Виховувати правила культурної поведінки, розуміння необхідності лікування.

2. 3аняття. Сигнал "Увага всім".

Мета: формувати в дітей поняття про причини подання сигналу, учити правил поведінки під час екстремальних повідомлень (при аваріях, стихійних лихах, загрозі хімічного та радіаційного зараження). Виховувати уважність, організованість, дисциплінованість.

З.Спортивна естафета. Гра "Юний рятувальник".

Мета: учити дітей профілактичних заходів щодо запобігання пожеж, ознайомити їх з причинами виникнення пожеж, пояснити правила поведінки під час пожеж, навчити викликати пожежну службу, виховувати спритність, сміливість, турботу про менших братів і сестер.

4. Прогулянка

Дидактична гра "Добре - погано".

Мета: закріпити знання дітей про екологічно доцільну поведінку в природі, вчити по-господарчому використовувати дарунки природи.


5. Малювання на асфальті "Хай ніхто не марнує, що природа дарує".

Мета: продовжувати вчити дітей використовувати різний матеріал для

зображення об'єктів природи (кольорова крейда, вуглинки).


6. Рухливі ігри за бажанням дітей.

Друга половина дня


7. Ігри-загадки

Мета: продовжувати вчити дітей за описом впізнавати птахів, квіти; закріпити знання про правила поведінки під час екскурсій в природу; виховувати любов до природи, розвивати мислення.

"Хто обідав у пташиній їдальні?"

Батько говорить синові: "Вчора ми поклали з тобою в годівничку гілочку сушеної горобини і крихти хліба. Вранці, коли ти ще міцно спав, прилетіли маленькі пташки, хліб поклювали, горобини не зачепили.

Дивлюсь, аж сіли на годівничку інші пташки. Животики у них червоні, хвостики, крильця і голівки темно-сині, а на крильцях по білій смужці. Горобини в годівничці не залишилося. Подумай будь-ласка і скажи, які птахи прилітали до нашої годівнички?

Які ще птахи могли з'їсти залишену їжу? Яких птахів потрібно підгодовувати взимку?"



4. Бесіда з батьками про правила поведінки дорослих і дітей під час надзвичайних ситуацій (використання підготовлених матеріалів, наочної агітації).

Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz